10 Nisan 2012 Salı

ORTAYA KARIŞIK YAPTIM:)s

DUCK KUMAŞLARI VE ÇEŞİTLERİ... bu kumaşlar kesinlikle üzerine ne dökülürse dökülsün leke tutmuyoooo ...bizzat bizzat denedim aldım suyu döktüm çayı döktüm ve tuttum örtüyü silkeledim ve gitti kendime yaptığım mutfak takımımı da bu kumaşlardan yaptım kumaşlardan arzu ettiğiniz yaptırmak istediğiniz herşey için ismahan2585@hotmail.com a mesaj bırakmanız yeterli arkadaşlar sevgiyle kalın 










ayrıca istediğiniz kumaşıda gönderebilirim ...sevgilerle sipariş vermek için ismahan2585@hotmail.com  a mesaj bırakmanız yeterli...



8 yorum:

  1. merhaba blogunu yeni keşfettim
    üyenim
    ben de beklerim bloguma =)
    sevgiler
    harika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin duygucum :)beğendiğin istediğin birşey olursa ben buradayım sevgilerle

      Sil
  2. Merhaba canım,
    öncelikle ziyaretiniz için çok teşekkürler siz de aramıza hoşgeldiniz blog dünyasında herşey gönlünüzce gelişir inş. fırsatım oldukça uğrarım . goblen desene bayıldım çok hoşlar.

    sevgiler güzellikler seninle olsun

    Yorumlardaki kelime doğrulamayı mutlaka kaldır canım nasıl yaparım dersen benim blogda konuların altında sabit linklerden tıklayıp resimli anlatımına ulabilirsin)izleyicilerin de çok mutlu olur:)

    YanıtlaSil
  3. öncelikle size çok teşekkür ediyorum :))örgüçantam düzeenlemeleri ayarladım bende rahatsızdım açıkçası ondan ama nasıl olur bilemedim çok sağolun :)bu arada istediğiniz birşey olursa bilmek isterim sevgilerle

    YanıtlaSil
  4. Sevgili ismihancığım,bloguma yaptıgın zıyaret için tsk edıyorum.Blogunu çok beyendım ,şık ve güzel işler var.Demeki ihtıyaç halinde senden yarımdım alabılırım.Kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler hedencim:)her zaman ne istersen buradayım sevgilerle

    YanıtlaSil
  6. selamlar..
    kumaşlara bayıldım ama en çok leke tutmayanaları tuttum:)
    kolay gelsin size..

    YanıtlaSil
  7. çiçekli desenler çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil