31 Ocak 2013 Perşembe

Köşe nasıl dikilir ? ( Anlatımlı )

*Köşe nasıl yapılır veya nasıl yapabiliriz diye mail ve mesajlar alıyordum ,bende elimden geldiğince anlatmaya çalışıcam sizlere inşallah yardımcı olabilirim... * *Öncelikle kumaşımızı ikiye katlıyoruz ,yukarıda görüldüğü gibi kaç cm istiyorsak ben 5 cm 'den ayarladım bu 3 ,5,10, cm de olabilir tabiiki köşenizin kaç cm olamasını istiyorsanız o kadar yapabilirsiniz ...
 ölçüsünü aldığınız yerden şekilde görüldüğü gibi dikiyoruz ...
Sonra pay kalacak şekilde kesiyoruz , ve bu kestiğimiz yeri elimizle içe doğru kıvırıyoruz ,veya bunu bir nesne'yle bu iğne olur vs ucunu çıkarmanıza yardımcı olacak birşey olur güzelce ucunu çıkartıyoruz....Aşağıda görüldüğü gibi köşemizi dikime hazır hale getiriyoruz...
Köşemizi kenarlarını kıvırıp dikmeye başlayalım  , daha önce ölçüsünü alıp dikmiştik  5 cm 'den    şimdi yarıım cm den  kıvırıp dikmeye başlayabiliriz .( Bunu ütü yardımıyla da yapabilirsiniz ,işinizi daha da kolaylaştıracaktır ,yeni başlıyacaklar için kenarlarını ütü yardımı ile kıvırın ve kıvırdığınız yerleri iğneyle sabitleyinn) Sonrasında çok rahat dikersiniz... Hatta bu kenarlar için overlok çekme imkanınız varsa daha iyi olur  ,benim elim alıştığı için hemen kıvırıp geçiyorum ama overlok makinesi benim işimi de kolaylaştırıyorr !
Köşemizi dikerek işlemimizi böylelikle bitiriyoruz. ,sonra son ütüsünü yapıp  köşemizi daha güzel hale getiriyoruz. . İnşallah yapacaklar için yardımcı olmuşumdur :) anlatabilmişimdir inş ! canlar :) hadi kolay gelsin diyelim yapacaklar için  ... 





Sevgilerimle ... İsmihan Karşı


7 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok güzel anlatmışsınız..bu arada takibe aldım bana da beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum faydalı olabildiysem ne mutlu bana :) ilk fırsatta uğrıcam sevgilerimle

      Sil
  2. çok basitmiş elinize tarfinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne güzel rica ederim yararlı olabildiysem ne mutlu :)

      Sil
  3. Bn farklı yapıyordum yni öğrenmiştim çünkü şimdi bu şekil drnicem çok daha kolay anlattınız sağolun

    YanıtlaSil
  4. Bn farklı yapıyordum yni öğrenmiştim çünkü şimdi bu şekil drnicem çok daha kolay anlattınız sağolun

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel anlattiniz. tesekkur ederim.

    YanıtlaSil