1 Nisan 2012 Pazar

Ördek nakışlı bebek takımı

Bebek çarşaf takımı izmir buca dan bir müşterime yapmıştım. dantellerini sardım önce daha sonra  pikolarını geçtim ,ve bir çarşaf,yedekli yastık yaptım tekli istemişlerdi ama içimden geldi :) biri dantelli oldu bir diğerini de nakışlı yaptım bilerek ördek işlemesi yaptım ve yorgan çarşafınada aynı işlemeyi yaptım pikosunu da mavi geçtim ki  ördekler sanki suyun üzerinde gidiyomuş havası vermek için:)))
Anneler ,anne adayları bebekleri için ne uğraşlar ne çabalar......  gösterirler  odasıydı,yatağıydı,yorganıydı,yastığıydı,kıyafetiydi takısıydı tokasıydı ne öeniriz ne :)))ve herşeye değer tabii ki allah herkese hayırlı evlatlar nasip etsin rabbim acılarını hiç göstermesin  bende bir anne  adayı olarak allah bana da nasip eder inşallah:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder