16 Aralık 2012 Pazar

Bebek odalarına beşik süsü yapalım :)) hadi buyrunn

Bebeklerimiz, için gelin birşeyler yapalım,bizim elimizden çıksın,bir anlamı olsun:)) öncelikle böyle renkli ipler lazım ki, hepimizin evinde yada annelerimizde vardır,muhakkak:) onlardan ponpon yapıyoruz öncelikle ben mavi,sarı,pembe'den yaptım siz hangi renk olsun istiyorsanız ,o renkten yapabilirsiniz:) birde aşagıda güründüğü üzere bir çembere ihtiyacımız olacak bunun hangi materyal olduğu önemli değil önemli olan yuvarlar olması lazım, ben eskilerden kalan nakış kasnağımı kullandım:)

Nakış kasnağım:)

Buda bitmiş hali canlarım:) ponponları eminim siz daha güzel yapacaksınızdır...Nasıl olduğunu yada nasıl yapılacağıı bilmeyenlar için,sol elinizin 4 parmağına ipi sarın ve ne kalınlıkta olmasını istiyorsanız o kadar sarın sonra o sardığınız yeri tam ortasından bağlayın. Yada benim gibi eşinize bağlatın ve kenarlarını kesin oldu size pop pon:)) Sonra renkli ponponlarımızın içinden uzunca bir ip geçirin iğneyle ve kasnağa eşit şekillerde bağlayınn... ister tavana monte edebilirsiniz ,ister tam beşiğin üzerine ipin ayarını ona göre ayarlarsınız !!! güle güle kullanın:)) dilerim beğenmişsinizdir... sevgiyle kalın canlar :))  İsmihan:)))



13 yorum:

  1. çok cici olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş sevgile İsmihan..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. ÇOK HOŞ OLMUŞ PONPONLU GÜZL FİKİR :)

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş gerçekten. 3. bebeğim geliyor, acemi kalmışım ya hu... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler:) öyle otururken aklıma gelen birşeydi,ne yapsam diye düşünürken bu süsü yaptım bebeğime:)Siz daha güzellerini yaparsınız eminim!!İlk bebeğim insan herşeyi yapmak istiyor:))

      Sil
  5. merhaba canım,
    ben ahudemde yarışıyorum...
    oyuna ihtiyacım var, benim blogumda bana oy ver butonuna tıklayarak
    bana oy verirsen çok sevinirim...
    şimdeden teşekkürler...

    mutlu seneler...

    YanıtlaSil
  6. canım çekilişimi blogunda duyurabilirsin sende çekilişe katılabilirsin...
    oy için teşekkürler...
    çekilişi duyurup linki bana yorum bırakırsan sevinirim.......

    YanıtlaSil
  7. merhaba facebook blogcanlar sayfasindan geldim tanisalim dedim ellerinize saglik cici seyler yapiyorsunuz
    benimde sayfama beklerim tanisma amacli cekilisim var belki katilmak istersin selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için hemen ziyarete gelicem :)sevgilerle

      Sil
  8. Hakketen çok güzel olmuş basit iş gibi gözüküyor ama el emeği oldukdan sonra değeri tabiki çok farklı oluyor. Bebek beşikleri üstünden şilteden aşağı sarkıtıp çok güzel bir dizayn elde etmiş olabiliriz :D

    YanıtlaSil