20 Temmuz 2012 Cuma

İzmirli bloggerlar bir araya gelirse :)))

Her biri birbirinden güzel,yetenekli bloggerlar sizleri tanımaktan çok mutluyum:)neler yaptık neler Merve arkadaşımız bize takı nasıl yapılır ,bir güzel gösterdi ama biraz zorlandık,fakat bitireceğim inşallahh :) Gezdik Konak pier 'e gittik ,ve anlaşılıyor ki son gidişim olacak hiç mi hiç memnun kalmadık malesef !!! ne varsa benim Optimum da var yaa :)))

















kendimyapdiydim.wordpress.com  pemberuj.net  
gutuvonka.blogspot.com  darkolivestyle.com  cosmo-trend.net  makyajgunlugu.blogspot.com  nimostylo.blogspot.com  merveyilldiz.blogspot.com  nerwen44.blogspot.com  kozmetikaynasi.blogspot.com  modask.blogspot.com  fashionmakeupaccessoriesfood.blogspot.com  kombineederken.blogspot.com  rengarengoshop.com  pekcokseyhakkindahersey.blogspot.com  aynurduguk.blogspot.com  wantthefashion.blogspot.com  begumyagci.blogspot.com  ismihan2585.blogspot.com   ve tabii ki bendeniz :) fotoğrağlar için ayrıca bütün arkadaşlara teşekkürler

17 yorum:

  1. İyi ki geldin iyi ki tanıdık seni canım benim. Bundan sonra bağları koparmamak dileğiyle ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim aynı şekilde bende hepinizi tanımaktan çok çok mutlu oldum:)))hep görüşelim bundan sonra da:))

      Sil
  2. hepsi güzelde o köprü üzerindeki fotoya bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle:)hepsi birbirinden güzel kızlar olunca köprü bile şenlendi:))

      Sil
  3. cnm iyiki tanışmışız daha nice buluşmalara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett:)) inşallah bundan sonra hep buluşalım...

      Sil
  4. çok güzeldi canım ya :) seni tanıdığıma memnun oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynurcum yaa bende bendee çok memnun oldum :))

      Sil
  5. maşallah ben burdan fıstık gibi kızlar görüyorum harikasınız kızlar iyi etmişsiniz ne güzel nice buluşmalarınıza artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler haticem:)bir daha ki sefere sizlerle olmak dileğiyle inşallah

      Sil
  6. selam,
    bloğunuzu yeni keşfettim ...etkinliğe bayıldım çok özendim amaa:)takipdeyim çok fazla ilham var bu blogda ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar teşekkür ediyorum:)ayrıca ilham verebiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil
  7. canım ben o dediğin foruma girmiyorum artık ve orada satış varmı bilmiyorum

    üye olup yöneticiye sorabilirsin istersen ;)

    YanıtlaSil
  8. merhaba izmir buluşmalarınıza bende katılmak isterim.nasıl haberdar olabilirm?bu ara bloğunuzu takip etmekteyim bende bloğuma beklerim.
    http://kelebekkizim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar inşallah bir daha ki buluşmamızda beraber oluruz:)) hemen ışınlanıyorum blogunuza:)) sevgilerle

      Sil
  9. Ne mutlu Size, ne kadar güzel bir buluşma...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Dilek hanımcım:)) yine yaparız birgün inşallah:) sevgilerimle

      Sil